18 sierpień 2009 o godz. 16:01

Ponad 18 tys. odwiedzających w lipcu

Pomimo sporadycznej aktualizacji tych stron, z racji wyjazdu autora, w lipcu strony internetowe "Xenny" i "Melanży z Żyletką" odwiedziło aż 18.489 osób. Od uruchomienia strony, czyli od 20 stycznia 2007 roku, odnotowaliśmy już ok. 347 tys. odwiedzin. Średnio dziennie strony poświęcone książkom Łukasza Gołębiewskiego odwiedzało w lipcu 596 osób. W ostatnim miesiącu notowaliśmy blisko 228 tysięcy wywołań na stronach, a od uruchomienia witryny "Xenny" już ponad 4 mln wywołań. Dziękujemy za komentarze, zarówno te pozostawiane na stronie, jak i wysyłane bezpośrednio do autora lub wydawcy. Dziękujemy też wszystkim osobom, które pozostawiają na swoich prywatnych stronach linki do "Xenny".
Jeśli wyślecie na adres autor@xenna.com.pl informację o linku na swojej stronie, dodamy do niej linka na tych stronach.


Poza Polską najwięcej osób odwiedzało stronę Xenny z: USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Holandii, ponadto m.in. z: Irlandii, Islandii, Francji, Belgii, Luksemburga, San Marino, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Grecji, Cypru, Finlandii, Danii, Szwecji, Norwegii, Chorwacji, Bośni i Herzegowiny, Słowenii, Czech, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Albanii, Węgier, Litwy, Łotwy, Estonii, Rosji, Ukrainy, Białorusi, Armenii, Kazachstanu, Mołdawii, Turcji, Izraela, Kanady, Meksyku, Brazylii, Argentyny, Kolumbii, Peru, Dominikany, Gwatemalii, Kostaryki, Chin, Tajwanu, Tajlandii, Malezji, Singapuru, Indonezji, Wietnamu, Japonii, Korei Południowej, Indii, Pakistanu, Maroka, Egiptu, Ghany, Madagaskaru, Samoa, Australii, Nowej Zelandii, nawet z Wyspy Bożego Narodzenia, Antiguy czy Jordanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Arabii Saudyjskiej – łącznie z ponad 70 krajów. Patrząc na mapę Polski najwięcej wejść było z Warszawy, a następnie z: Poznania, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Katowic, Gdańska, Olsztyna, Lublina i Rzeszowa.

4 komentarzy dla “Ponad 18 tys. odwiedzających w lipcu

  1. Stalin wiecznie żywy

    Reklamy wdzierające się niczym komary do namiotu, są nie do zniesienia. Doprowadzają do szału, niektórych do depresji. Przecież one przemawiają tym samym językiem propagandy i kłamstw, co treści epoki Stalinizmu! Tylko o czym innym mówią, ale tymi samymi sposobami. Takiego kurwa „Polsatu” już w ogóle nie da się oglądać! Szkoda telewizora, można w porywie szału wypierdolić go przez okno. Jakby tego mało, reklamy atakują strony internetowe. Są tak natrętne, że nie można ich od razu wypierdolić w kosmos. Na tej stronie także. Wstydź się Łukaszu!

    • Stalin wiecznie żywy

      co ma Stalin do reklamy? Mnie też reklamy na tej stronie wkurwiają (te wyskakujące, bo nie bannery znajomych zamieszczone u dołu), ale nie jestem w stanie nic na nie poradzić bo one są niezależne ode mnie, prawdopodobnie umieszcza je firma Stat24, która monitoruje ruch na stronie i wyłącznie ona czerpie z tego korzyści.

      • Stalin wiecznie żywy

        Chodzi mi o to, że twórcy reklam korzystają z propagandowych metod rodem z owych, mrocznych czasów. Przecież zachwalanie produktów, to same kłamstwa i oszustwa. Metody konstrukcji mają zmanipulować odbiorców. Takie seriale reklamowe, są w swym natręctwie gorsze od dziennika telewizyjnego z lat siedemdziesiątych na przykład. Tam, można było czasem chociaż się pośmiać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pole komenatarz jest wymagane.

Zobacz ostatnie wpisy

22 maj 2022 o godz. 23:48

Recenzja w „Aqua Vitae”

W numerze 3/2022 magazynu „Aqua Vitae” Marcin Młodożeniec pisze o książce Łukasza Gołębiewskiego „Wódki i inne mocne trunki. Polskie debiuty alkoholowe 2021 roku”.

22 maj 2022 o godz. 23:45

Recenzja Blended whisky

„Aqua Vitae” nr 3/2022

W numerze 3/2022 magazynu „Aqua Vitae” Łukasz Szczepanik pisze o książce Łukasza Gołębiewskiego „Blended whisky”.

19 maj 2022 o godz. 18:52

Podążając za Wilkiem

wywiad wolf2

Na kanale YouTube Wolf & Friends pojawiła się druga część rozmowy z Łukaszem Gołębiewskim, poświęcona whisky, okowicie, ginom, eliksirom, destylacji, degustowaniu i podążaniu za Wilkiem.

30 kwiecień 2022 o godz. 18:31

Blended whisky

Blended_cover

Ukazała się nowa książka Łukasza Gołębiewskiego w serii poświęconej alkoholom. Wydawca jest M&P, publikacja w twardej oprawie, z kolorowymi zdjęciami, ma ponad 100 stron.

30 kwiecień 2022 o godz. 17:58

Blended whisky (2022)

Blended_cover

Podczas licznych spotkań degustacyjnych, które miałem okazję prowadzić, często byłem pytany, o ile single malt jest lepsza od blended? Zawsze odpowiadam tak samo – dobra whisky jest dobra, niezależnie od tego czy to jest single malt, single grain czy blended. Powstają wielkie whisky mieszane w Szkocji, Irlandii czy Japonii, które są efektem wielkiego kunsztu ich twórców. Bo whisky mieszana jest jak koniak, aby była znakomita, potrzebuje doświadczenia mistrza kupażowania (blend mastera) i dobrego materiału źródłowego, czyli dostępu do wyśmienitych beczek. Ale whisky mieszana, to także najtańsza kategoria na najniższych półkach massmarketowych. Dlatego tak trudno ją ocenić. To trochę jakby wystawić w tej samej kategorii piękne Porsche i rozklekotaną Ładę. To samochód i to samochód. Opowiadam o historii blended i o ważnych markach, ale tak naprawdę to jest po prostu opowieść o whisky. W porządku, czasami gorszej, czasami lepszej, ale uwierzcie mi, nie tylko single malts warte są zainteresowania!

30 kwiecień 2022 o godz. 17:53

Polskie debiuty alkoholowe 2021 roku (2022)

Debiuty-2021

W 2021 roku na rynku pojawiło się ok. 600 nowych polskich wódek i innych wyrobów spirytusowych. Trudno w to uwierzyć i nawet bywalec specjalistycznych sklepów nie mógł tego dostrzec, że liczba nowych marek na rynku praktycznie podwoiła się w stosunku do 2020 roku. Publikacja zbiera i omawia wszystkie rynkowe nowości wraz z oceną jakościową w układzie: aromat / smak / finisz / całkowite wrażenie oraz z osobną oceną stosunku jakości do ceny. Wszystkie opisy i oceny mają charakter indywidualny, oparte są na sensoryce autora.

30 kwiecień 2022 o godz. 17:19

Polskie debiuty alkoholowe 2021 roku

Debiuty-2021

W 2021 roku na rynku pojawiło się ok. 600 nowych polskich wódek i innych wyrobów spirytusowych. Trudno w to uwierzyć i nawet bywalec specjalistycznych sklepów nie mógł tego dostrzec, że liczba nowych marek na rynku praktycznie podwoiła się w stosunku do 2020 roku. Publikacja zbiera i omawia wszystkie rynkowe nowości wraz z oceną jakościową w układzie: aromat / smak / finisz / całkowite wrażenie oraz z osobną oceną stosunku jakości do ceny. Wszystkie opisy i oceny mają charakter indywidualny, oparte są na sensoryce autora. Cena książki – 19,90 zł, stron – 184.

28 kwiecień 2022 o godz. 14:19

Human Rights & M-kwa

unnamed

Nowy album „Zaraza” zespołu Human Rights ukazał się pod patronatem kampanii Muzyka Przeciwko Rasizmowi. Premiera płyty nastąpi podczas koncertu Pokój dla Świata, który odbędzie się 29 kwietnia w Warszawie w klubie Pogłos. Zespołowi Human Rights będzie towarzyszyła legendarna M-kwa.

20 kwiecień 2022 o godz. 21:34

Zaczęło się od taniego wina…

Wolf e friends 1

Na kanale YouTube Wolf & Friends pierwsza część rozmowy z Łukaszem Gołębiewskim – o pierwszych winach, o kolejnych butelkach, o poznawaniu i opisywaniu trunków, czyli jak narodziła się pasja.

16 kwiecień 2022 o godz. 22:14

O „Polskiej wódce” w „Rynkach Alkoholowych”

recenzja

W numerze 2/2022 miesięcznika „Rynki Alkoholowe” ukazała się recenzja pt. „Wódka zasłużyła na książkę” napisana przez Marcina Burzyńskiego, sekretarza redakcji pisma. Książka Łukasza Gołębiewskiego „Polska wódka” ukazała się pod koniec 2021 roku. Poniżej przedrukowujemy recenzję za zgodą jej autora.

escort bayan trabzon escort bayan yalova escort bayan edirne escort bayan manisa bursa görükle escort